Friday, October 23, 2009

Present From My Sis - Emi

Pada 21 Oktober 2009...
Aku dpt present drpd Emi...adik aku no.5...dia nie study kat UiTM Segamat, Johor...
2 pasal aktiviti kami byk die xdapat join...sbb derhaka xlik umah...ahaks..ahaks...jgn mare ye Emi...hehehhe...
Ms smbut besday aku time open house umah aku pun die xdpt lik...
Ni br die dpt lik...

Tp tak sangka plak die li kan present utk aku...
Aku xberharap pun...ye le kan...nama pun student...xkan le nk suh li kan adiah lak kan...Tp org dh nk bg kn..mik je..alhamdulillah...hehehe...

Tapi benda yg die kasik 2 mmg aku suka...mmg aku nk...mmg aku cari...
Accessories kete...bunga yg terkepak2 bila kena pns matahari...elok le 2..dpt menyerikan kete aku yg kosong je 2...hehehe...
Tima kasih bebanyak la yea..
Tau2 je Alang nk menda 2...hehehe...
Pasni li kan bantal yg cantik2...2bijik...
Sarung kotak tisu...1 pun cukup...yg base warnanya biru n pink...kalo xpn blueberry le...hehehe...k...hehehe...jgn mare a...

Mmmm...tapi ko de maksud tersiratkan di sebalik adiah 2??? Hadiah berMOTIF namanya...
Mcm pelaburan yg dibuat utk keuntungan yg akan datang???Tul x???hehehe...
Pandaikan akak ko ni menghidu kan??...ahaks...
Untuk makluman sume...die ni suh aku mik die ms dia nk cuti sem nie...bulan 11 nie...
So bila dh letak dlm kete menda 2...sure le aku ternmpk benda 2 terkepak2...
Secara xlangsung mesti le aku teringatkan die...kan...kan??

Emi...emi...ko memang bijak...memasang strategi...
Ko mmg budak akaun...yg bijak mengira untung...hehehe...
Tak salah le kitorg anto ko blajo jauh2 tu...hehehe...
Bijak jugak ko akhirnya...hehehe...ko bg dpt dekan sem ni ok!!hehehe...
Insyaallah...kalo xde aral...murah rezki...sampai le Alang t yea...kat Segamat 2 t...
Mujur le ko dpt akak mcm aku kan???yg perihatin n peka...ahaks..ahaks...(tiba2 je rs nk puji diri...hehehe)

Pe pun tima kasih tau...
Alang amat hargainya...
Alang jaga elok2 yea...tiap2 hari Alang siramkan air...bagi baja..hahaha...
Sib bek ko bagi pokok bunga sistem solar...kalo x mmg xlama la hayatnya...hehehe...

No comments: