Thursday, October 22, 2009

My Besday Celebration - Arn & Raja

Lagi2 my besday celebration...
Kali ni drpd rakan2 sebaya aku plak...
Telah diraikan pada 16 Oktober 2009 (Sabtu)..
Thanks Arn n Raja...ingat besday aku...

Arn gtau aku kata dorang nk kidnap aku pas Asar...
Tp aku terlambat...
Sian dorg tggu aku hampir sejam...sbb aku de 2-3 jemputan ri 2...
Pagi ke Lembah Keramat kenduri Cukur Jambul anak Dekno...
Ptg plak Majlis Hari jadi anak Fadz...
Sowi ek korang...xpasal2 kene tggu aku lama..huhu...
Sampai2 je tgk korg dh de kat dpn umah aku...
Tp kira surprise jg la kan...hehehe...
Mesti berakar dh korang kan...hehehe...Sowi tau...len kali aku wat lagi...jgn serik taw...hehehe..

Skali lagi besday aku di celebrate di Mc Donald's..
Kali ni mkn Double Cheese Burger plak...large size gak...plus Sunday Coklat...
Dorg bunje...dapat lagi gelas Coca-Cola warna purple lak...hehehe..suka2...

Tak sangka plak Arn siap watkan Kek Batik...sedap...
Pas2 mula le adegan sumbat- menyumbat...suap-menyuap..bis kuar sume braces aku...segan jerk...hehehe...
Pas 2...aktiviti berposing...mcm biasa...2 yg seronok 2...lupa le umo 2 dh lanjut...hehehe...mcm 17 thn lagi jerk kan...hahaha...padahal dh 10 thn berlalu..

Pe yg aku dpt time 2???
Frame gambo yg de gambo geng2 poyo gurls yg len......suka2...hehehe...ni drpd Arn...
Pas2 Raja plak bg jam loceng yg unik de cermin...
Bila dipusing leh jadi Love...hehehe...suka2...
Thanks erk kawan2...hepi n bahgia sgt aku...hehehe...

Memang seronok bila dpt bersama2 ngan korang...
Bis kan masa sama2...ilang segala masalah rasanya...hehehe...
Yg de gelak tawa jerk...hehehe...
Seronok sangat aku rs...
Skali lagi tima kasih la yer kerana meraikannya...
Akan jd kenangan terindah dlm idup aku...

Moga persahabatan kita berkekalan yer...kawan2...
Sayaaaaanggg korang...mmmuaaah...

No comments: