Thursday, March 12, 2009

Aktiviti d hari cuti Maulidur Rasul

Sepanjang cuti Maulidur Rasul aktiviti yang aku lakukan adalah...tido...baik sikit ek...hehehe...aku wat satu kreativiti yang kreatif kononnya...hehehe...gift untuk majlis perkahwinan adik aku pada Jun 2009 nie nanti...hehehe...mak aku yang suggestkan untuk wat je bagi menjimatkan kos...tapi bile aku totalkan...lebih kurang je kalo beli kat kedai yg dh siap...xde buang masa n tenaga...cume xmengikut kehendak dan tidak memenuhi kepuasan hatinye...mak aku nie mmg kreatif org nye...serba boleh lagi...bukan mcm anak nye...hampeh jerk...hehehe..

Ni antara barang keperluan yang perlu ada untuk menghasilkannya...cube teka nk wat per?hehehe....

Towel yang siap digulung menjadi roll

Tali manik yang cantik

Kain renda mengikut kesesuaian

Hasil daripada gabungan idea aku, mak n adik....ini lah yang terhasil...kain towel yang dihias dan dibentuk menjadi bunga ros dlm bakul...ye ke?...tgk le n nilai le sendiri...hehehehe...

Gift yang simple untuk tetamu yang hadir...
Ni le yang aku hadap sepanjang cuti tempoh hari...dari pagi sampai maghrib...mcm nk patah gak pinggang membuatnye...almaklum le amatur...tp dapat la gak aku wat dlm 100 unit...ader byk lagi 2 nk wat...hehehe...kepada member2 yang mau blaja wat benda nie...silakan dtg ke rumah aku...aku sedia membantu mengajar korg...dlm ms yg sm leh gak mempercepatkan proses menyiapkan gift tersebut...hehehe....mau tempah pun leh gak...hehehe....


No comments: