Thursday, March 31, 2011

Kalo cmni rupanya...Mak la menjaganya...


Laman Husmarida....

Di suatu sudut di laman yang kecil...

Penuh dengan tumbuh2an...bunga2an...

Mak aku mmg sk bela bunga...

Kalo dia yg tanam mesti menjadi punya...

Aku?? pnh jgk menceburkan diri...

Tp...hehe...tgn aku pns kowt...xbrp nk menjadi la...

X jd berbunga2 indah mcm mak...

Mak campak2 je idup je bunga ke pokok ker yg dia tanam...

Aku skit punya belai pn.. jap je arwahnya pokok2 tue...

Hihihi...



Aku nie pn satu...

Penggeli ckit...xsk men tanah...

Takut cacing...geli...lagi2 kalo dah masuk pewut...

Tak senang duduk dibuatnya...

Sebab 2 pokok2 tue xsyg kat aku...syg kt mak jew...

Mak pandai pujuk2 pokok2 tue...

Kadang dia berckp2 ngan pokok 2...

Mcm la pokok 2 phm kn...

Tp pokok2 tue pn mcm taw je kalo mak aku de...

Elok je segar bugar pokok2nya...



Kalo mak aku xde..mula le layu je pokoknya...

Aku tolong siram pn xmo segar...

Mcm time mak aku jg Opah kat hospital dlu le...

Hidup segan mati xmau je rupanya...

Mak aku balik je ok balik...


Mmm...tah la kan...

Aku suka jgk bunga...

Tp mmg kurg pandai dr segi penjagaannya...

So mak dah buat..aku tumpang menikmatinya saja la kn...

Hihi...ok la da..itu jew nk cite =)



No comments: