Sunday, March 20, 2011

Basuh kete dalam HUJAN!! Weee...~


Hari nie...
Saya wat keje gilerr..
Basuh kete dalam ujan...Hahha~
Slalu bila saya selesai basuh kete jew ujan...

Kali nie...
Baru je saya vacuum n cuci bahagian dalam... hujan pun turun dengan lebatnya...
"Alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan" en..en... hehe
Tak suka la plak en...wat keje sparuh jalan jerk...biar la pai abis...

So saya wat keputusan...
Basuh kete dalam ujan...yaaahuuuuu...
Lama da xwat keje mcm nie...
Men ujan... mak xmare pn..hahaha...
Da besar panjang nie sendiri mau igt la en..en..

So basah bersama la saya dgn kete kesayangan...
Kete mandi... Saya pn mandi bersama...
Saya lap2 je pn kete 2...xde le beria sgt...da ujan kan...musim lak 2...
Sbb kete 2 dah dasyat sangat 'airbrush'nya...
2 la saya gagahkan jgk membasuhnya...

Pas selesai basuh kete...saya pun masuk umah dlm keadaan yg basah...
Dan terus menuju ke bilik air dan mandi sebersih-bersihnya...
Ye la kan?xelok kena ujan skrg...xbersih mcm dlu...ujan berasid skrg nie!!
Wiso la ugek...hopefully saya xdemam la yea...huhu..
Haaaaaccccuuummmm... da...jmpa lg...

No comments: