Friday, March 11, 2011

Hari Bersamanya...~


Hari bersamanya...[hikhikhik...aku pinjam title ko erk arn..mcm sesuai plak...]
Setelah sekian lama...
Akhirnya hari yang ditunggu2 tiba juga... Sabtu lepas...
Dpt jugak aku ketemu dgn rakan sebaya ku ini... Arn Raihan...
Kawan ku semenjak sekolah lagi...
Lama jugak erk kita xjumpa?Hampir 5bulan semenjak aku tunang dulu...
Dia nie kire sahabat yg special cikit...
Nape?? biar la aku n dia je yg tau...kuikukui...
Pada hari itu...
Kitorg g ronda2 Putrajaya... n lepak di Taman Wetland Putrajaya...
Kat c2 kitorang menghabiskan masa bercerita mengenai hal masing2...borak2 di bawah pokok...
Sambil bergelak ketawa...lawak adalah sentiasa menjadi selingan yea...2 yg syok 2....
Pok pek..pok pek..pok pek...haha...haha..haha...
Kejap je rasa masa berlalu...xpuas plak rasa...mcm byk je benda nk cite lagi...hihi...
Setelah penat bercerita...perut pn menjadi lapar...
Jam pn dah kul 2...
Seperti yang dijanji-janjikan...
Kitorang pn menuju ke Restoran Sharifah Seksyen 7 utk menjamu selesa...
Menu utama>> Apple Asam Boi....air yg diperkenalkan oleh beliau dan menjadi air fav aku kini...hehe
Makanan aku pilih Nasi Goreng Sharifah dan Arn makan Nasi Goreng Ladna...
Tak tau la kenapa??? Bila aku pilih je mesti pinggannya biasa2 jer..tp kalo Arn pilih mesti pinggan nya cantik2 n unik jerk...jeles nih!!...[hihi..pinggan pn jd pasal yea..]
Ok la...sampai 2 je citenya yea...Arn t kita jumpa lagi yea... (^_^)

2 comments:

Yaya said...

cesss aku tertipu dlm fb arn arrr hampeh~ weng

Putri Essie said...

haha...nape?/apa dia tipu ko yaya??hehe