Tuesday, December 15, 2009

Bestnyew...kawin bawah pedang....nk ugek!!!


Best nyew...kawin bawah pedang!!!
Seronok je tgk pengantin 2 lalu bawah pedang diiringi dengan aluan pancaragam polis...
Smart je tgk polis2 tue dgn seragamnya...
1st time aku g kenduri cmni...
Rupe2nya sepupu aku tue inspektor polis...
Dpt le lalu bwh pedang...
Sesi memotong kek pun potong bawah pedang....
Eh, tp kalo pompuannya yg inspektor kene pake baju seragam jg ker??best le xley cantik2 tp jimat le yea...hehehe...
Pergh...best nyew...nk ugek!!!
Maknyah aku kata kalo aku nk gk kene le rembat inspektor sorang...kenyit2 le mata kat polis2 td 2....
Tapi kalo xdpt katanya...
"Xpe kalo nk gak t....time ko kawin kitorang ramai2 pegang parang....parang panjang, parang pendek, parang karat...pas2 ko lalu bawah 2..."
Muehehehe...lawak tol maknyah aku 2...mesti ganas jer rupenya t...
Majlis nie diadakan pada hari Ahad lepas...
2 yg aku g lik kampung 2...lik Ipoh,Perak...
G 2 biji kete...kete aku n kete adik aku...geng Proton...10 org sumenya...
Letih juga kalo lik hari nie...byk dok atas jalan jerk...
Dari KL tolak kul 9.30pg..smpai Bangi kul 1.30pagi....
Huhu...
Penat gile aku...1st time aku drive g n lik...kalo xberganti2...
Folow lak adik ipar aku...punya le laju die bw...
Memang lebey le had laju 2...lagi2 line clear dkt 140km/j gak kitorang belasah...
Mintak2 xde le surat saman sampai...huhu...
Tapi...
Laju2 kitorang...laju lagi konvoi Maknyah aku...geng Perodua...
Kitorang g dulu..dorang sampai dulu...
Kat tgh highway kitorang bertembung...
Tiba2 kete kitorang kene hon n kete belakang men2 lampu...
Pas2 dorang pecut kitorang...
Tgk2 2 bijik keje Myvi putih...kejar-mengejar...dh le laju...
Dah macam itik jantan kejar itik betina jerk rupenya...
Telek punya telek...tgk2 no.plat mcm kenal...WTB juga...
Sahih la 2 sepupu aku...
Punya le laju dorang bawak...
Bayangkan lah time 2 pun kitorang dh 120km/j...
Maknanya dorang mau 160km/j kot...xpun 200km/j...abis meter dorg 2 berpusing gaknya...
Huhu...xberani le aku laju sampai tahap 2..siap menyelit2 lak 2...
Korang memang brutal...
Aku kalo jalan 2 clear leh la kot...
2 pun polis trafik (ayah aku) kat sebelah aku nie...mula le sound lebih had laju dh nie...
Kene saman t xpasal jerk...
So terpakse le aku batal kan niat pijak pedal minyak 2 dngan lebih dalam lagi...
hehehe...
Pe pun yg pentingnya....
Selamat pergi n selamat sampai...
Alhamdulillah...

2 comments:

...aRN... said...

ape kata ko pakai bj pbsm ko dulu tu.. ko ubahsuai le ckit bg nampak cutting cantek :)

Putri Essie said...

hikhikhik...igt ko lagi erk aku pbsm..pake bj Peg PBSM erk??sungguh xindah wei pake bj pbsm time kawin...hehe...t bkn lalu bwh pedang tp lalu bawah jarum...picagari...pas2 diiringi siren ambulance...hehehe...