Monday, May 4, 2009

Aktiviti di Hari Pekerja...KaraOke berSaMa BdK2 giLe xSkoLaH....


Hari Pekerja bersamaan 1 Mei 2009...
Mula2 plan nak g cari adiah utk majlis perkahwinan member hari ahad t...
Dgr aku nak g kuar...adik2 aku tya aku nak g mana...
Trs je dorang plan g karaoke di Alamanda, Putrajaya...
Release tension...kononnya...


Yg adik aku nak kawin 2 kata "Sebelum kawin nie le aku nak bersosial, t dah kawin susah...hehehe"
ikut kan aje le kan...sian plak..
Lgpun best gak dpt jenjalan ngan bdk2 nie...
mmg gile2...gelak manjang...


Siap mintak izin ngan mak lagi...sblm g...
"G dulu yea mak...nak g karaoke nie...hehehe" sambil mencium kedua belah pipinya...
"Ish...karaoke???mn korg nak g nie? mak bertanya...
"Modestos...hehehe...xde la Alamanda jerk...hehehe"kata adik2 ku..
"Jgn lupe jln rumah lak" mak aku me"warning'...hehehe


Bile restu telah dicapai...
Misi diteruskan...hehehe...
Bergegas le kitorang ke Alamanda petang itu...
Sblm ke tempat karaoke sempat le kitorang berposing...kat luar bangunan...




Sampai kat Jukebox karaoke...
Mula2 mik bilik 1jam sbb bilik pilih lagu dah full..
Pas2 bdk2 nie xpuas lagi mik lagi 6 lagu plak...
Melalak le adik2 aku...melepaskan gian...me'release' tension
Dorang memang suke menyanyi...



Oleh kerana suare aku xsedap...so aku menjadi back up singer je le...hehe..
Aku mmg fail nyanyi2 nie...kire 1st time le aku berkaraoke...pas dipakse oleh adik2 aku...
"Tak kire kali nie Alang kene nyanyi gak...best tau t leh release" pengaruh adik2 aku...
Kalo x aku dok je, teman dorang...malu le...tkut ujan xbenti t...hehe..
Dpt mic ternyanyi plak kali nie...tp taram je la kan...janji suare kuar 2 kire ok le...
xde kire pitching ke....tone suare ke...vibrator ker...hehehe...
Sampai ilang2 suare kitorang...


Mmg gile2...mcm2 dorang wat...
Bio le menjadi kenangan kitorang...hehehe...
Kalo mak aku de mmg dah kene jeling dah kot...hehe...
Tapi mmg syok n best...puas2...dpt jerit2...xde org nak kisah...
Tp 2-3 kali jg le pekerja dorang usha bilik kitorang...
xtau le sedap sgt ke sumbang sgt ke...
Janji kitorang hepi hari tue...hehehe...

2 comments:

ZahidZidane's Blog said...

gi karaoke x ajak aku!!!

Putri Essie said...

2 la ko xmo balik...hehehe...