Thursday, May 7, 2009

Majlis Perkahwinan Norida

Tahun nie mmg ramai kawan2 aku menamatkan zaman bujang nyer...
Tinggal le beberapa kerat yg sungguh liat dalam mdpt jodoh...
termasuk le aku...hahaha...
Anggap le sbg satu dugaan yea kawan...de hikmah di sebaliknye...tul x?



Kali nie Majlis Perkahwinan Norida...
Member satu kelas Bachelor of Town and Regional Planning (BTRP) UiTM Shah Alam...
Skg telah menjadi Planner berjaya dah dia...alhamdulillah...
Majlisnya telah berlangsung pada 3 Mei 2009 di Ampang...





Satu kewajipan kan menghadiri undangan Walimatul Urus nie...
Aku pun sedaya upaya menghadirinya...
Siap nek komuter ngan berbaju Kurung Pahang lagi...
Malu x malu le...org pandang mcm aku nie datang dari ulu mana tah...
'praak' turun kl...hehehe...
Sesak lak tu komuter ri 2...almaklum le hari minggu...
Sib bek member aku, Tini mik kat KLCC...
Sampai2 cair dah make up ponk...jd serabai jer...




Tapi best dapat jumpa member2 blaja dulu...
de yg dah bw laki, de yg dah bw perut, de gak yg dh bw anak...
de gak yg bw hati bersama perut yg lapar jerk...hahaha...
mcm reunion plak..hehehe...
byk lagi undangan perkahwinan yg aku dpt ri 2...
mintak2 leh le menghadiri majlis dorang 2 t...
Eh! baru aku pasan xde gambar pengantinnya...sowi kawan2...xsempat 2ari mik gambo pengantin...hehehe

2 comments:

shibam.blogspot.com said...

ehem ehem, nanti akan menyusul tajuk "Majlis Perkahwinan Seorang Putri Yang Bernama Essie". AMIN

Putri Essie said...

Amin...hehehe...bile yea...30hb Februari kot...hahahaha