Monday, November 2, 2009

Aku Trauma...Fobia...






Bila masuk je bulan November...jiwa aku mula la xtenang...xtenteram...
Tido malam aku mula la terganggu..nak lelapkan mata pun susah...

Kalo tido pun xlena...sik2 terjaga...kul 2 terjaga...kul 3 terjaga...kul 5 terjaga...sampai le ke pagi...

Bila la aku nak dpt tido yg berkualiti???huhuhu...
Hati aku pun mcm berdebar2 jerk...sik terkejut2 jer...
Rasa macam seperti sentiasa diperhatikan...
Ni suma gara2 rumah aku pernah dipecah masuk pada November tahun lepas...
Teringat2 aku...memang nebes bila dh tau umah kene masuk org...menggigil badan...huhuhu...
Sib bek sume org xde pape...selamat..xde kecederaan@kehilangan nyawa...
Cuma barang2 shj yg hilang...
Tapi barang aku le paling byk dirembatnya...
Handphone K800i aku yg baru dipakai sebulan dirembat...handbag aku...purse...duit..ic...lesen...kad2 bank...pergh...sakit jer ati...xpasal2 kene wat balik sume 2...
Family aku yg len hilang handphone jerk...3 bijik jg le hpone yg ilang..ayah, mak n emi pya...melainkan si Azam punya...sbb Azam pake handphone 3310 je ms 2...hehehe...Emi pun dirembatnya purse die...huhuu...
Meh aku flashback lik yer...Citenya mcm nie...
Malam 2 mmg sume pun ngantuk sgt...so dlm kul 12 mlm cm2 sume pun dh masuk tido...
Kejadian nie dijangka berlaku dlm kul 3 kot...ms kitorg tgh nyenyak tido...
Sbb sorg pun xsedar ada org masuk umah...

Yg peliknya handphone ayah aku yg diletak di celah bantal di kepalanya pun diambil oleh pencuri 2...2 bermakna die dh langkah ayah aku le kan...cmne ayah aku ley x tersedar...sedangkan biasanya dia mesti terjaga punya...mgkin de unsur2 pukau di sini kan...
Pencuri ni disyaki masuk ikut pintu dapur...
Berdasarkan pada tingkap yg terbuka luas...n selak pintu yg dh terbarai...
Kitorg pasan bila kitorang bangun nk solat Subuh...mak nmpk tingkap dh terbuka luas...
Pe lagi riuh le kat dapur...tiba2 ayah dtg ke bilik kami tya...ok x?
De x brg hilang? Handphone kitrorg mn?
Huhuhu...memg tersentak le kitorg...menggigil badan bila tau org pecah masuk umah...dh le mamai 2 kan...
Carik2 handphone memang xde dh kat tempat yg diletakkan mlm td...
Huhu...sedey gile...handphone baru aku kene rembat...
Baru le terpike dorg mesti masuk bilik kitorgkan??? Alamak!!!!Pandang-memandang le kitorg bertiga..Aku, Iyah n Emi...
Sib bek xde wat pape kat kitorang...Alhamdulillah..mintak simpang sangat2...mintak la dijauhikan...
Biar la barang hilang kan drpd ilang m*****...hhuhuhu...xsanggup...2 yg jd lagi aku fobia 2...huhu...gayat aku...
Hai pencuri...pencuri...nape le umah aku yg jadi pilihan hati ko...
G le umah yg kaya2 skit...byk skit rete yg ko leh mik...ni wat tambah dosa jerk...
Pe le yg ada kat umah aku 2...ko cari le umah banglo...umah besar...baru le byk brg mewahnya kan...br le hasilnya puas hati...besar2 habuannya...
Pandai pulak aku ngajo pencuri erk...hehehe...
Udah2 le 2 mencurinya...cari le keje yg halal...
Walaupun brg yg hilang 2 xsemahal mn...tapi aku dptkan dengan hasil titik peluh aku...dari sumber yg halal...so begitu bernilai ok...
Ko kejam pencuri...huhuu...moga ko dpt balasan yg setimpal la yer hendaknya...

No comments: