Tuesday, November 17, 2009

Amik Sample??? Aku takut...huhuhu


Mmm...sok aku de lagi temujanji ngan Dentist...
Tapi kali ni aku dimaklumkan sample air gusi aku akan diambil...
Bermula dari hari esok...setiap Rabu selama 6 minggu...so aku perlu bagi komitmen...
Aku kan mengikuti kajian...orthodonthik...2 le aku slalu ckp aku nie tikus putih...lab rat...

Huhuhu...takut nya aku...macam2 bermain di fikiran aku skrg nie...
Agak2 macamana die mik erk? Pake picagari yg jarumnya besar ke?
Sakit x agak2nya?huhuhu....
Sedangkan kene inject utk cabut gigi pun sakit...nikan pulak disedutnya air gusi 2...huhuhu...
Atooootnyew...tolon2 pe perlu aku wat yer???

Mintak2 xde le xsakit sangat...sakit sikit2 tu xpe le...ley je aku thn...
Aku pun dh biasa dh thn2 sakit nie...mmg dr kecik xde excuse2...kalo sakit pun...demam ke...tetap kene g sekolah...tetap kene wat keje umah...
Melainkan bila dh tul2 sakit...dh terbaring...xmampu bergerak...baru bantuan hayat diberikan...hehehe...xde ngada2 punya...
Sbb 2 sampai sekarang kalo aku setakat demam pening...gagahkan juga sampai ke opis...mkn je ubat...hehehe...dh terbiasa kan...melainkan Dr. sendiri yg suh mik cuti...sian tgk keadaan aku...hehehe...

Tp walau pe pun aku tetap gayat...nerves...
1st time le katakan...
Xtau pe yg bakal berlaku...
T bila dh de pengalaman xde le tkt sgt kot kan???
Moga2 aku ley hadapinya dengan tenang....Amin...

No comments: