Tuesday, June 9, 2009

Alhamdulillah...Syukur

Alhamdulillah aku bersyukur ke hadratMu, Ya, Allah...
Dengan limpah kurniaNya dan rezeki yg telah Engkau berikan...
Ku mohon Kau berikanlah aku kesihatan yg baik supaya dapat aku melaksanakan tugas dengan lebih sempurna...
Berikanlah aku keikhlasan hati untuk menjalankannya...
Kau murahkanlah rezeki ku...
Berkatilah dan rahmatilah hidupku...
Hanya kau yg tau mana yg terbaik untukku..
Amin...
Terima kasih juga kepada semua terutama kepada
My Bos...Prof Ismail Bahari...yg telah memberi peluang...
Member2 opis PHUM..., Fadz, Que n Kak Fara...
Member Opis bersebelahan PHI dan PYC...
HEJIM dan semua rakan2...
yang telah banyak memberi tunjuk ajar dan dorongan untuk melaksanakan tugas sepanjang berada di UKM...
Masih banyak lagi yg aku perlu belajar dari kalian bagi memperbaiki kelemahan diri dan mutu kerja...
Budi kalian akan ku kenang dan tuhan sahaja yg mampu membalasnya...
Sekalung penghargaan juga kepada...
Mak, ayah dan adik beradik ku...
yg sentiasa bersama2 dalam mengharungi suka dan duka dalam menjalani liku2 kehidupan yg penuh dengan dugaan...
Doa dan harapan kalian membuatkan aku tabah dan bersemangat menjalani kehidupan seharian...
Tak lupa juga kepada sumber inspirasiku dan member2 ku yang len..
yang telah membawa dan menyulam keceriaan dan kebahagiaan dlm hidup aku...
Moga pertalian kita akan kekal erat hingga ke akhir hayat...
Tanpa kalian semua...siapalah aku...huhuhu...
Alhamdulillah...syukur...

3 comments:

Irfan Rayyan Ridzuan said...

Terima Kasih sebab sebut nama saya dulu hehehe anyway tahniah ok.. ;0)

weeda said...

Tahniah..tahniah.. :)

Putri Essie said...

alhamdulillah...time kasih yer sume...kalo nama 2 xde bkn xdihargai yer...tp t kalo tulis sume kene wat episod lak...hehehe...tp aku amat menghargai korang sume yg mengenali aku...