Friday, February 27, 2009

SaMpAi SyuRgA

ku membenarkan jiwaku tuk mencintaimu
ku persembahkan hidupku tuk bersama kamu
dan diriku untuk kamu
belum pernah kumerasai begitu


semua itu telah berlalu harapanku palsu
dan mungkin hari yang satu terus ku tertunggu
di hatiku masih kamu
belum pernah ku ingin terus memburu

*aku lemah tanpa kamu
ku inginmu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik tuk dirimu

#sampai syurga ku
menunggu
sampai syurga ku cinta mu
hanya satu
hanya kamu

ku membiarkan hatiku tuk merinduimu
ku menghamparkan sakitku tuk tatapan kamu
bersamamu harapanku
hilang dalam terang yang membutakanku

dan segala yang ku ada
ku berikan semua
tuk dirimu saja
kumahu dirimu
bahagia tuk selamanya
biar sampai syurga
aku menunggu cinta darimu
agar ku sempurna

namun aku tetap aku
yang terbaik tuk diriku
hanya satu

ulang: *#


Suker nye ngan lagu nie...tapi rangkap 2 tue aku xsuke sgt..."harapan ku palsu"...tidaaaaaaaakkkk....hehehe...yang len ok...mmg bermakne kat aku...hehehe...layan je la ek...

2 comments:

...aRN... said...

ade tujukan khas buat sesape ke ni.. lalalala..

Putri Essie said...

hehehehe...mau tya lg yea...thanks arn