Friday, February 27, 2009

Aku dan Tikus Putih


Tahun nie aku penuh ngan temujanji...temujanji yang aku mahu dan aku tunggu2kan sejak sekian lama tp amat menyakitkan...baru ku tahu..huhu...setiap kali sebelum g temujanji, aku akan termimpi-mimpi dan terhidu2 bau kawasan itu...huhu...tido xlena ma...

1st appointment...
Pd 13 Feb 2009 just check up n mik latarbelakang gigi aku...student lak 2 yang wat check up...pas2 br lecturer merangkap Dr. die check aku...die pun check le tahap gigi aku n keperluan pemasangan braces...

ni le namanya braces atau nama len orthodontic

2nd appointment...
Pada 19 Feb 2009 screening plak...ms nie utk kompomkan leh ke tak UKM pasangkan braces utk aku...4 org Dr. check aku...mule2 student praktikal gak nye...pastu lecturer die...tiba2 dtg lg 1 Dr...die pun wat le check up kat gigi aku...sama le mcm Dr2 td..mcm nk koyak mulut aku ditarik-tarik...dinganga-ngangakan oleh dorg...mcm aku ni patung je..xtau sakit...huhuhu...

bis die check up die kata die de wat kajian pasal pasang2 braces nie n die kata aku sesuai utk kajian dorg...tp dorg perlukan cecair dr gusi aku pas aku pasang braces ku...tercengang gak aku...gayat gak le kan dengar cm2...tp die kata xsakit pon...dan die cite le kelebihan kalo aku ikt kajian dia...xyah que...xyah tunggu lama2 nk pasang braces...xyah bayar...aku pun terpengaruh la gak kan...brg free sapa yang xnak...kalo x mau rabak RM3000 tahun nie...2 lum masuk maintainance nye kan...hehehe...pas2 dia kata kalo aku setuju kul 2 ptg jumpa lak ngan consultant die kat Klinik Pakar bilik no.11...aku pun ye kan je la...

Kul 2 aku pun g le tempat spt dijanjikan...tunggu punya tunggu dkt kul 4 br dorg check aku...huhu...sabo je le...Dr. yang ke-4 check aku menyatakan aku berjaya untuk memasang braces dan mengikuti kajian dorang...so bermulalah hidup aku sebagai seekor tikus putih...
t aku cite lagi ek...kehabisan dakwat lak...hehehehe...

No comments: