Thursday, February 19, 2009

Tahun 2009 sudah...

Aku bersama aRn n RaJa (WaNiTa KeSePiaN)

Tahun 2009 dh pun menjelma...aku masih lagi xberjaya menjadi blogger yang berjaya...nampaknye 1 tahun 1 post je kot...hehehe...xpe tahun nie aku akan tanam semula azam baru utk lebih berjaya dlm dunia blog...mcm member2 aku yang len...cayok! cayok!....

Pas nie...mula le cite2 yg merepak menyusul utk memenuhi blog aku...muehehehehe...nanti kan zass....layan je la yer....

Sebelum aku mengundur diri... aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Raja yang telah mencantikkan lagi blog aku...die yg tlg design nie...harap aku...harapan je la...hehe...lagi sorg arn yang juga byk memberi sokongan padu untuk aku menjadi blogger berjaya...hehehe...raja n arn aku xkan mengecewakan korang tahun nie...hehehehe

3 comments:

...aaRN... said...

tajuk wanita kesepian tu bunyinye sungguh sedey le..

Putri Essie said...

hehehe...ms nie kan kite kumpul utk menyatakan kesepian kite...hehe

...aaRN... said...

hehehe.. btl jgk ye :)