Thursday, July 21, 2011

Kisah Aku & Perompak (mimpi semalam)



Di suatu malam, seorang perompak yang bertopeng dan berpisau telah memecah masuk rumahku dengan ganasnyer...



Aku: Weyh, Apa ni?? Apsal ko masuk umah aku??!! (terkejut & bengang)

Perompak: Diam!! Kuarkan sume barang berharga!! (sambil mengacu2kan pisau)

Aku: Yang ko g umah aku watpe?!! Umah aku mn de pape! B***H la ko nie... Ko g la umah owg kaya... kt seksyen 3 kew..sek 4 kew... sek 8 kew...country height kew!! Br la byk brg ko dpt!! (kataku dgn lantangnyer)

Perompak: Ye x iyer jgk yea...ok... (lantas melepaskan aku & berlalu pergi)



Lalu aku pn terjaga dari tido...




Kahkahkahkah... blur pya perompak...xrock langsung... xpasal2 aku jd HEROIN.. maka selamat lah rumah ku di dirompak... (eh kalo dlm mimpi kite mmg le kite yg akn jd HEROIN nyer kn...kan??kan??ahaha...)

No comments: