Friday, August 19, 2011

My first Spaghetti ~ try selera Italy..

Spaghetti cubaan pertamaku...


Resipinya kutemui di dalam internet... sume pn dihujung jarikan??

Masa li bahan2nya siap aku bawa skali resipi 2...

Siap mak aku kata "Takkan ko nak bawa resipi 2?? Ingat je la pe bahannya..."

Haha...mau aku x bawak..udah de bahan yg aku xpnh dgr... OREGANO?!!apa 2??hiihi

n malangnya mmg aku xjmpa pn rempah 2... aku li je Italian spice...


Masaknya xde la susah sgt pn..sume pn sediakan dan campak2 jew dalam periuk 2...

tp bahan2nya la agak mahal n susah jew nk dicari (bagi aku lew)...

Da siap masak...n aku hidang la utk makan berbuka...


Bila azan berkumandang...

Kami pn makan la spaghetti 2...

Aku bertanya pada keluarga ku, "Amacam ok ka?"

"Mmm... ok la... cuma kalo pedas lagi best...2 la mak suh letak cili padi" mak ku berkata...

Ahahaha...da mmg pewut Melayu kan...masak Italy pn nak dimelayukan...

Xpe2...t kite cipta Spagetti jenama Husmarida yea mak...kite wat resipi sendiri...ngeh2 ^_~



No comments: