Friday, July 15, 2011

Orkid ~

Ini bunga orkid...

Bunga orkid ini berwarna putih...

Bunga orkid ini sangat cantik...

Orkid ada pelbagai jenis...

Ini adalah salah satu darinya...


Mak saya suka orkid...

Oleh itu, dia telah membelinya di Karnival Floria @ Putrajaya semasa kami pergi semalam...

Adakah Orkid yg mak saya beli akan mekar berbunga sebegini setelah berada di rumah saya??

Kita saksikan!! Tunggu dan lihat...

[Chinese tu kata senang je nk menjaganya...dia bg baka yg bek!! tp menurut mak aku amat sukar utk menjadikannya berbunga...byk da kot jenis2 orkid kat umah aku tuh...tp sume pn daun jew...ciap dia kalo dia tipu mak aku...hehe]

1 comment:

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...