Friday, February 11, 2011

Adik yang mengandung.. Aku yang ... Apa kes??


Adik aku disahkan mengandung baru2 nie...Br empat bulan xsilapnya...
Syukur alhamdulillah...setelah sekian lama menanti...
Itulah dia rezki tuhan...
Dia tau masa bila untuk mengurniakannya...

So seperti biasa ibu2 yang mengandung...
Morning sickness..muntah2..pening2...bengkak kaki...adalah perkara biasa yang dilalui...
Teruk jg la mula2 adik aku 2...
Sampai kena masuk wad sekejap hari 2...
Dehidrasi...2 drip kena masuk air...
xpasal2 hampir 7 jam aku bertapa kat Hospital Serdang...
Dr jam 6 petang hingga 12mlm br selesai...
Tp Alhamdulillah skrg adik aku da ok skit...
Bak kata mak..time dia ngandung dlu...dia mengalami alahan n muntah2 tu sampai baby kuar...uhuhu...gayat jgk la kan...tkt menurun lak kat adik aku nie...harap2nya xla kan...

Apa kaitannya tajuk nie ngan cite nie???
Hehe...korang agak2 ape erk??
Adik aku yang mengandung.. aku yang...???
Aku yg sik2 ngidam nk mcm2...hehe
Ngalahkan adik aku tu...Pewut aku yg sik lapo jew...
Pizza la...
Kambing la...
Sup tulang la...
Rs terliur jer...
Pas2 selera makan...nauzubillah...
Pantang nmpk... lalu jer...
Makan skrg xmenolak langsung...
Lagi2 nasik la kan...
Wiso jgk la aku kan...
Sbb pewut aku rsnya lagi besar dr pewut adik aku yang ngandung 2...kuikuikui...
Adik aku pewut nya membesar ok la kan..sume owg suka...
Sbb bermakna babynya sihat...
Tp kalo aku...alamak!!
Korang de petua x cmne nk kempiskan pewut nie lek??
Yg xmemerlukan kos yang tinggi dan excercise yg melampau...
Hehe...aku mau selim melim la..cmne erk??
Wiso ugek lemak nie sk bebeno membiak kat pewut nie....
Aisey...

Agaknya...
Adakah owg slalu kata aku kembar ngan adik aku??
Sbb 2 aku dpt tempiasnya erk??
Adik aku berisi..aku pn turut sama berisi...
Kalo kembar mesti la kena sama en...en...
Erk??Merepek da aku nie...kuikuikui...
Ok da~

No comments: