Monday, June 28, 2010

Day 1 : Ekspedisi Balik Kg Perak

Perjalanannya memakan masa 2 hari 1 mlm...
05/06/2010 - 06/06/2010...
Mula2 kami g kenduri sedara di Tanjung Malim..
Aku pn xkenal sbnrnya sapa yg kawin...
Ikut jerk mak n Opah...hikhik..
Almaklum le rajin sgt lek kg...en..en..
Skrg nie le br nk kenal sedara...
Byk jg sedara mara aku kt c2...
Mak Liyana Jasmay pn der...myb dia sedara jauh je la kot..
Xsilapnya pangkat makcik ngan aku...
Selesai je makan2...
Kami berangkat pula ke kenduri kawin di Bt. Gajah...
Atuk ape tah namanya...Atuk Ri...aku pn lupa...
hehe...
Kira yg kawin nie pn pangkat makcik aku le kan...
Sampai kat cni dh kul 4..
Majlis pn dah selesai...
Tp bg memenuhi hasrat Mak n Opah pergikan jg la kn..
Dorg nk jmpa sedara mara..
Sekurg2nya ley jg aku berkenalan...
Selepas itu,
kitorg ke Hospital Batu Gajah pula...
Alang2 da smpai...dgr plak de makcik aku yg admitted kt c2..
kami pn g le menziarah...
Seterusnya kami ke Bota,
Bermalam di rumah Opah Ti...
Rumah nie..mmg tmpat kami sk bertandang...kalo lek kg...
Padahal byk lagi rumah Opah2 sedara kat c2...xtau le nape...
Dr zaman aku blaja kat Perak lagi..hehe..
Maybe dkt ngan tmpt aku blaja dulu..UiTM Seri Iskandar n dekat ngan pekan..
So kami lebey selesa kot...n terbiasa ngan suasana bdr..

bersambung...de lagi nie...hehe..

No comments: