Tuesday, March 16, 2010

Lab Rat : Braces 3/2010

Appointment 3/2010...

Dijalankan pada 15hb March 2010...
Jam 10 pagi di Poliklinik A, Fakulti Pergigian UKM KL...
Aku dpt call drpd Cik Fyda pada Jumaat lepas..suh dtg utk appointment seterusnya pd ri Isnin..
Sib bek xde pape appointment len ri 2...

Spt biasa aku g ke klinik 2...
Kali ni agak lengang skit...
Cuma geram skit ngan sikap pemandu n pejalan kaki...
De 2 dh le bw mcm siput...terhoyong hayang plak 2...buat gayat aku nk folow belakang dorg je...
Lagi satu org nk melintas...men lintas je..mcmkan bdn 2 berurat dawai...berbdn besi...
Cam2 jg ngan kenderaan len...nk masuk xreti le nk bagi signal..membazir je kot..disediakan signal kat kete yg canggih2...gempak2 tuh...

Setibanya aku di klinik...
Aku menunggu...n terus menunggu sehingga namaku dipanggil...
Berdebar2 jg aku...
Ye la sblm nie...pembantu Dr. call kata nk wat braces belah bwh lak kan???
So pastinya aku kena wat appointment utk cabut gigi kan???2 yg gayat 2...sakit wooo...

Tapi bila jumpa Dr...
Dr. kata kena tunggu lagi 5 minggu...tgk dlu mcmana...aku pn xphm sgt le kan..nape??sbb pe??
Almaklum le ikut kajian...kena ikut je pe dorg kata kan??? t xtercapai lak matlamat kajian dowg...so aku bersabar je la...folow je pe dorg nk...kata tikus putih!!!lab rat!! gtu le tugasnya kan???hehehe...
Aku redha n pasrah...

Mmmm...pada kali nie...
Dr hanya tukar dawai, spring and rubber band...
Rubber band braces aku telah menjadi warna ijo petronas...
Sungguh menarik perhatian kanak2...kalo bdk2 tgk aku mesti mata dorg tertumpu kat gigi aku..xkurang jg yg kelihatan amat pelik...
Mmg lawak tgk muka2 kamu...hehehe...

So pasni tggu je la kan...appointment seterusnya...
Pe kata Dr. plak...
Hohoho... (^_^)

No comments: