Friday, July 17, 2009

Aku dan Tikus Putih Episod X

10th appointment...


Temujanji tersebut pada 15hb Julai 2009...
Di tempat yg sama seperti sebelum nie iaitu di bilik no. 11 Klinik Pakar Orthodontik, Fakulti Pergigian UKM...
Pada kali nie pun Dr. masih menjalankan perkara yg sama seperti appointment ke-9 yg lepas...
Iaitu menukar dawai n rubber band...
Dawai nyer macam lebih tebal n rubber band nyer telah ditukar ke warna hijau...
Semasa Dr. melakukan aktiviti tersebut adalah agak sakit jg ku rasakan...huhuhu..
Lepas je siap...terasa gigi2 ku seperti tertarik ke belakang...tp xberapa sakit...
Seperti biase bile mlm menjelma kesakitan itu akan bertambah2...huhu...
Aku bawa tido jer le...


Keesokkan hari nyer...penderitaannya bertambah-tambah...huhuhu...
Sampai terpaksa aku cancelkan berpuase...kerana amat berdenyut2 sekali...dan aku perlukan pain killer utk meredakannya...so terpakse le berbuka... mamam ubat...
Sampai kat opis makin menjadi2 plak sakitnye...nk mintak half day pun xberani sebab dh banyak sangat cutinyer...bising plak bos aku t...so tahan je la kan...walaupun derita...huhuhu...
Memang sakit memakai braces nie terutama sekali lepas ditukarkan dawai n rubber band tu...
Lama lagi kan aku nk kene pake benda nie...mau makan 2-3 tahun lagi...lama 2...
Adoi la...moga aku diberi ketabahan dalam menjalani nyer...Amin...




No comments: