Monday, January 31, 2011

Hari yang ditunggu2... kite tgk pe kata Dr. ~ Happy or Sad??

Hari nie adalah hari yang ditunggu2...
Setelah sekian lama...
Menurut Dr. pada appointment yg lepas...
Hari nie beliau akan memasang braces di belah bawah pula...
Tp adakah ianya berlaku? atau sebaliknya?
Kita tunggu dan lihat kejap lagi...
Dup dap dup dap....

Bagi aku...
Aku lebih rela untuk menanggung sakit MEMAKAI BRACES....
Drpd sakit menunggu utk DIPASANG BRACES!!
Huhuhu...makan dalam kowt!! Lama da aku menanti...ternanti2...tertunggu2...
Hampir 2thn suda... sampai bila lagi harus ku tunggu???
Walaupun pasni aku hanya ley mkn bubur & maggi shj...aku sanggup...
Sbb kalo lagi cpt dapat pasang...lagi cpt la treatment nie dpt dihabiskan...
Umur pn da byk nie...huhu...smpai bila lagi en..en...
Harap2nya penantian dan impian ku menjadi kenyataan la hari nie...
Supaya aku xterus tertunggu2 dan ternanti2 lagi...
krn PENANTIAN ITU SATU PENYIKSAAN...bagi ku...
Mari la teman2 berdoa bersama saya...
Semoga Dr. menunaikan janji-janjinya dan berita gembira menjadi milik ku petang nie...amin...amin

No comments: