Friday, October 29, 2010

Lab Rat : Braces 6/2010

Appointment 6/2010...

Appointment nie telah dijalankan pada 8 September 2010...jam 2.00ptg...
Yang pada asalnya dijadualkan pada 1 September 2010...jam 8.00 pagi...
Namun atas sebab2 xdpt dielakkan Dr. telah memindanya ke tarikh tersebut...

Pada kali nie...Dr. just tukar rubber band sahaja...ke warna pink...
Xley bla bila Dr. tya baju raya awak warna ape??haha..nk ikut warna baju katanya...lawak le Dr nie...ley plak nk ikut warna baju...

Hurm....
tapi aku agak terkilan skit sbnarnya....
sbb kalo ikut janji asal... pada 8hb 2, Dr. nak pasang braces belah bawah...
Siap suh dtg awal2 pagi lagi...
Sbb 2 dia suh cabut gigi sendiri kat klinik lain...

Setelah aku cabut gigi...menahan rasa sakit dlm bulan posa lak 2..
Sekali xjd wat...kena tunda lagi...
Ni yg wat aku kecewa...huhu...
Sampai skrg still lagi xpasang braces belah bawah...sedangkan aku da rongak...sungguh hodoh taw x...huhu...
Sik2 tunda je..smpai bila la kan aku nk berkeadaan cmnie...tgk org len 2 thn gigi da tersusun da elok...sbb dorg tul2 ikut jadual...so cpt la prosesnya...
Yang aku nie.... waaaaaa...sedihnya...
Da le aku de plan nie kan2... kalo ley sbb majlis 2 nk la gigi da sempurna...xmo la cmnie kan...
hai la nasib...
2 la dia kan kalo jd Lab Rat nie...pe dibuat dek owg la..terpaksa la kite iut..nama pn bhn kajian...
huhu...

Sabo je la Putri Essie...
Anggap je la dugaan idup...yg akan mematangkan kite...
hurm...
pe pn aku tetap berharap...impian ku menjd kenyataan...Amin...
Doakan sy yea kawan2...tq... =)

No comments: