Thursday, May 20, 2010

~ G.U.S.A.R ~ S.E.R.B.A.-.S.A.L.A.H. ~

Hurm..
Serba salah plak aku rs...
Actually nk wat surprise kat mak...
Ri ni besday dia... 20 Mei...
"Hepi Befday Mak"

Biasanya kitorg akan sambut pd tgh malam 20 Mei atau pn keesokan harinya...
Tapi kali ni...
Atas permintaan adik, Epie...kitorg xsambut sperti biasa..
Bercadang akan sambut pd Sabtu ni 22hb Mei 2010...insyaallah...kalo xde aral..
Katanya nk sambut sekali ngan besday mak mertuanya...n wat doa selamat masuk rumah...

Tapi...
Aku sbg anak yg ada kat rumah n sentiasa ada di sisi mak...
Berasa kurang enak...mcm xbest...
Manakan tidaknya..
Semlm lek2 je tgk mak dh masak laksa...
Siap simpan utk adik-beradik yg jauh kat Shah Alam..
Almaklum le..dia tau anak2nya yg jauh2 tu akn lek...
Kumpul2 ramai2 sambut besday dia...
Tp smlm dowg xlek le...sbb dh plan smbut ujg minggu...

Punya la penyayang mak aku kan???
2 la aku sayaaaangg sgt kat mak aku...huhu...
Xsampai ht dowh...
Berdebar2 lak aku menunggu hari Sabtu 2...
Terasa lama lak...huhu...
Cian kat mak...mcm ternanti2 je anak2 dia lek...
Korang...sian tau kat mak!!! korang jauh xnmpk...
Aku yg depan mata nie ha...
Walaupun mak xberkata2 tp aku tetap merasa ok....hoho...
Xpe2...mlm nie maybe kitorg bw mak g dinner kat luar..bagi mengaburi mata mak...
Cool down kn keadaan...

Sabar yea mak...
Kitorg bukan xnk smbut...tp lmbat skit...
T kitorg wat surprise utk mak...
Kalo mak nk tau Ieya yg tgh peksa kat Sabak Bernam pn sanggup lek ri nie...
Nk wat surprise utk mak...
Komplot adik-beradik...moga2 menjadi la plan2 kitorg...
Amin...

No comments: