Wednesday, May 19, 2010

Amalkan Gaya Hidup Sihat!!!! Kononnya...


Pada ujung minggu yg lepas...
G berjogging wif mak n emi..
Di Taman Tasik Cempaka...
Motif utama adalah mengabulkan permintaan mak...
Katanya bdn sudah berat n mau release tension...
Rileks2 tgk dunia luar..almaklumlah suri rumah..sik ngadap umah je kan...
Selain drpd itu, tujuannya adlh utk m'solid'kn kembali bdn yg sudah mula mengembang..bagai dipam2...
Dpt x agknya menyolidkan kembali bdn spt zaman muda remaja dolu2???
hahha..teringin nk turunkan berat bdn dlm 5 kilo lagi...
Baru le aku nie slim lek...solid jerk...hehe..


Ni la xtvt yg kitorang jlnkan..
Mula2 buat regangan bdn dulu...
Pas2 mula jln..lari2 anak je...
Pas2 test2 alat senaman yg disediakn di taman tersebut...
Kemudian....setelah penat...
Sebelum pulang....
Singgah di McDonald's...
Mam set McBreakfast....
Coffee+Hash brown+Sausage Mc Muffin with egg+Sunday Choc...
Punah segalanya..
Penat je kan mmbakar kalori td...hahha..
Menambah kalori tak hingat!!!!
Walau aku tidaklah beria2 berjoging...
Namun agak terperanjat jg otot2 & urat2 aku..
Terutama di bahagian betis...
Bengkak dowh urat kaki aku...huhu...
Nmpak sgt la dh lama xwat xtvt berjogging nie kan....
Sian badan aku...
Insyaallah mulai hari itu,
Terasa nk g berjogging setiap minggu...
Lagipun tgk 2 hari de xtvt poco2...
Tapi xsempat nk folow....
Agaknya dpt x aku merealisasikan idea murni aku 2 yea????
Kita wait n see je la yea...
Target2 5 kilo susut...hahaha....
Amin...



No comments: