Friday, April 30, 2010

Lab Rat: Braces 3/2010

Appointment 3/2010...

Dijalankan pada 20 April 2010...
Appointmentnya kul 8.00pagi...
Pagi2 buta lagi aku dh bersiap...
Maklum la kan KL...mmg xley lari dr jem...
Lagi2 time org g n lek keje...

Tapi alhamdulillah...
Sempat jg aku sampai...
Jln pn quite ok...xjem sgt...
Sampai2 je g tmpt biasa...tgk2 tgh renovate...Alamak!!!
Cari pya cari rupanya dh dipindahkan ke Klinik Bedah Mulut...

Pada appointment kali nie...
Dr. still mik sample air gusi n wat impression...
Impression tetap benda yg paling aku xsk dlm kajian nie...
Sakit n geli ngan plastesin lembik yg dowg buh dlm mulut aku...
Pas2 comot lak 2 jadinya muka aku...putih2 jerk kat mulut...pipi...gigi...
Jenuh aku nk bersihkan pas2...
Dulu mesti pas aku wat benda nie..aku xlalu mkn...
Tp alah bisa tegal biasa kan??

Lepas je siap sume...
Dr suh mik x-ray plak....
Dia bg slip x-tray n aku pn menunggu la plak kat tempat x-ray...
Time x-tray 2...dimasukkannya mcm cip kat dlm mulut n diletaknya di bwah lidah n lelangit...
Sakit wooo...berair2 mata aku thn kesakitan itew...huhu...
Dlm hati aku berkata2..."X-tray apakah ini???sungguh menyakitkan..."
Pas 1 tempat 1 tempat dikalihnya...xsabar2 aku tggu x-tray nie settle...

Selepas je settle sume..
Aku dibenarkan pulang..
Tapi hari 2 aku tidak terus pulang ke rumah...
Aku telah menerima berita sedih...pemergian ayah temanku ke rahmatullah...
Aku pn terus menyusul ke rumah beliau....
Melihatnya utk kali yg terakhir...
Al-Fatihah...
Moga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...amin...

No comments: