Friday, April 16, 2010

2nd Celebration ~ Opah's Besday at Hotel Armada


Sambutan kali nie ditaja oleh Chomell...
Mau wat surprise kat Opah katanya...
Dilakukan di Hotel Armada, PJ
Pada 02 April 2010..
Jam 10.00 mlm - 3 pg...
Sekali lagi wat midnight besday party kat Opah...
(sowi le Opah yew..anak cucu..free time memalam jew)


Sbnrnya Opah je surprise...ngan aku2 skali terkujat..
Lek2 keje ri Jumaat 2...dpt cal suh bw mak n adik-beradik yg len utk memeriahkan majlis...
"Dtg kul 9.30 pm kat Hotel Armada..nk wat surprise kat Opah"
Aku pn menurut perintah je le...
Igt majlis makan2 jew...
Sekali ada karaoke skali da...
Tercangak2 jg Opah n mak aku...
Almaklum le 1st time g karaoke...
Agk kurang sesuai di situ...hehe...
Aku mmg xpandai karaoke pn..tkt ujan laks...
Chomell jgn kata la..mmg terer nyanyi pn...tgk je la dlm Hotel Mania 2...jap2 nyanyi...
"Kecik2 suka nangis...2 dh besar suka melalak, Opah" katanya....
So dgr je la mereka2 yg suka melalak menyanyi...hehe..


Sambil dgr dowg melalak...

Aku intai2 menu2 yg sedap utk dimakan...
Mama Chomell lak suh aku yg pilihkan mknan...

Oleh kerana mereka2 yg len sudah kenyang dgn mkn microphone 2 jer...

Aku pn mula le meng'order'...

Chicken chop...

Lamb chop (ni aku pya)...hehe...

Nasi goreng kampung...

Nasi goreng ayam...


Mee goreng...
Char kuey tiaw...
Burger Special...
Ayam goreng...
[nama2nya telah ditukar yew..sbb aku xigt nama glamour mknn tsebut...hehehe]


Aktiviti nyanyian terus berjalan sepanjang majlis...
Pas sowg-sowg menyanyi..
Tapi paling xley bla lagu 'Cari Jodoh-Wali Band'
Ms 2 Angah n Azam nyanyi..
Bila amati video klip dia... pya la klako...
Pecah perut kitorg gelak...
Kena plak ngan Angah yg lum belum pya pacar...
Yeke Ngah ko lum berpunya???mcm xcy jew...
De sapa2 nk jd ipar aku x???hahaha...
Xsabo lak aku nk de kakak...


Sejurus mknan sampai...
Yg xbrpa bijak menyanyi, terus mendapatkan makanan yg enak2 tersebut..
"Korang nk nyanyi-nyanyi la sampai ke pagi...
Aku mau mkn..hahha..."
Pelbagai menu tersebut dikongsi bersama...
Makan ramai2 mmg lagi nikmat...


Pas2 acara potong kek dijalankan...
Sekali lagi Opah potong kek...
Ni maknanya kek yg ketiga Opah potong tahun nie...hehe...
Kami cucu Opah sayaaang Opah tau...
Moga Opah sihat selalu dan hepi2 jerk...
Moga Opah panjang umur & murah rezki...
T insyaallah kalo Opah dh byk cicit pn kami xlupa nk sambut besday Opah...
Hepi Befday sekali lagi Opah!!!
69 thn da yea....Alhamdulillah...
(^_^)


No comments: