Wednesday, January 13, 2010

Penantian Itu Satu Penyeksaan...Aaarrgghhh...


AArrgggghhhh...
Pe cer ngan gigi aku skrg nie...
Sejak tahun nie...
Pas settle mik sample...Dr. xpanggil2 pun aku utk treatment seterusnya...
Ni menyebabkan aku ternanti2...tertunggu2...n wt aku tertanya2....
Dr. ni... xkan dh dpt sample utk kajian dia, dia tinggal kan aku terus...'bagai bis madu sepah dibuang'???....oh, tiiidaaaakkk!!!!how can u...???
Xkan le lama sgt ms yg nk diambil utk analisis???
Ke peruntukan utk kajian 2 telah habis...dan aku kene cr dentist len??? Oh...no...no...no...
Mn ley kan dorg biar aku terkontang-kanting jew...pas dh jdkan aku badan uji kaji...n dah janji akan biskan treatment orthodontic...
Dr. cpt le Dr....
Jgn men2...saya dh xsabar dah nk settlekan treatment nie...
Belah bwh pun xpasang lagi nie...xkan separuh jalan kot!!!!
Saya mau jd normal semula...huaaaaaaaaaaa...
Think positive..think positive Putri Essie...
Sume akan jd ok2 saja...budget gud...gud jerk...
Myb Dr. tgh sibuk wat analisis n kaji sekiranya de masalah yg berlaku...
Lagi pun patient dia kan ramai...
Insyaallah xde apa2...treatment akan dijalankan sehingga proses terakhir...
Amin...amin...[ayat2 menyejuk n menyedapkan hati yg gundah-gulana...huaaaaa]


No comments: