Wednesday, January 6, 2010

Gurls Day Out - Reunion 2009


Aku, Arn, Raja n Amani...
Mereka2 nie lah yg dpt menyertai program reunion nie...
Seronok jg dapat kumpul sama2 ngan rakan sebaya nie...
Hilang segala tension!! Lupa sekejap...hehehe ;)
Mula2 kitorang g mam kat Pizza Hut Metro Point Kajang...
Tp de satu peristiwa hitam yg berlaku di situ...
Huhu..mmg geram utk cite lebey lanjut...layari blog Raja...(aku mls nk tulis daa...hehehe...)
Pastu kitorang g men bowling kat Ampang Superbowl, Metro Point Kajang...
Aku mmg tul2 men bowling 2...hehehe...aku mmg xpandai men bowling sbnrnya...
Longkang jg jd sasaran aku...myb lane dia xcukup bagus ler!!! ;)
Kitorang men 2 game...n jdkan 2 group...
Team 1: Aku n Raja...
Team 2: Arn n Amani...
Team aku kalah kali nie...hehehe...sian Raja bertungkus-lumus...
Aku le penyebab kekalahan itu..huhu...bola aku mmg de tarikan magnet ngan longkang kot...hehehe...
Mmg aku xreti men pun...sk2 ley le...hehehe...
Seterusnya aktiviti berposing...situ...sana..sini...
Aktiviti ini adalah digalakkan sama sekali...hehehe...
Time nie sapa nk perasan jd model jd la...pelbagai aksi pn xpe..
Last sekali....
Kitorang g mam lagi kat Station Kopitiam plak...
Lepak2 ilang kan penat...sambil borak2...
Beb...sonok sgt dapat kuar ngan korang...
Agak2 thn nie dapat x kite kumpul2 lagik???
InsyaAllah...moga2 dgn izinNya...
Friendship Forever yea Kengkawan...!!!
Luv u all so much...
Mmmmmuuuaaaahhhhh....











No comments: